niedziela, 13 maja 2012

Rocznica

Cześć! Dziś nasz SETNY POST c: Strasznie się cieszę c: Dotarliśmy do tego momentu z dosyć dużą ilością obserwatorów : ) Dziękuję wam! c: Posta tego piszę po raz 2 , bo przez przypadek zresetowałam komputer . W Sierpniu nie będę pisała 2 tygodnie, ponieważ jade na obóz .. Cóż , a w pościer tym znajdzie się 63 zdjęcia , z 3 zaległych sesji . Zapraszam do oglądania :*










C: Może zróbmy jakąś niespodziankę dziewczynom ..


J: Tylko jaką?

C: Nie wiem ..


J: Pomyślimy  w domku c:



__________________________________________________________________________________


C: Ale słońce ..


C: Jak ja mam się dostać na parapet?

J: Spróbuj zrobić to sama .


C: Ech, och !


C: AAAA! Udało się ..

J: Widzisz? c:


C: Wyszłam  z tego z klasą :D


C: Zawołam dziewczyny .*krzyczy* GHOUUUL ? FRAAAAANKIE?


F: Już idziemy!


Przed nimi była długaa droga .
( Widzicie kicię? :3 )


G: Mogłabyś nam pomóc?

J: Naturalnie c:


Kicia się na nie dziwnie paczała o_O


F: Pff, już jesteśmy na grzejniku ♥


C: Nareszcie, jesteście ! :3


G: Pomóż mi wejść !


G: Uff.


F: A ja zrobię tak ..


C: jeszcze ciupkę*O*


F: AAAA!


G: Czy moje włosy wyglądają ładnie? ♥

F,C : Ghoul , wyglądasz normalnie !


G: Ale coś zmienię ..


G: AAAAAAA! MOJE WŁOSY! ONE STOJĄ!


Kicia aż się zdziwiła :DD


Umyłam i "nakręciłam" włosy Ghoul.



Dziwne o_O


A to mój nowy zakup . Nieziemsko cudowna torebka ♥


A tu takie sandałki :D





Kicia :D


"ZDECHŁY PIES!" :D

__________________________________________________________________________________


Marlin Cupid :DD



Like a Ghost ♥







Różyczka ♥







C: Czemu nie dostaję żadnych listów? :(




C: Od wielu dni nie dostaję żadnych listów! :<


C: AAAA, LISTY!


C: JEEEEEJ!


C: A jednak, pamiętają o mnie!  ♥


F,G: Hej.. :D


F: Zaraz Ci wszystko wytłumaczymy c:


F: To my chciałyśmy zrobić Ci niespodziankę : ) Zbierałyśmy te listy, i teraz daliśmy Ci je ..


G: Nie obrazisz się? :*


Jeden z listów. 


E:  Zdecydowałam się odejść. Dziewczyny są w dobrej formie, a ja odpocznę . Kiedyś do was wrócę, ale regularnie będę was odwiedzała, do widzenia :*

Mam nadzieję, że się spodobało . Tak, Emi odchodzi ..

Pa :*

6 komentarzy:

  1. Śliczna sesja i fajna historyjka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jzu... 63 zdjęcia?! :o wole nie wiedzieć ile Ci sie ładowały. Ej, nie uciekaj....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaha, właśnie ładowały mi się jakieś 5-7 minut. Bo mówiłam CI, że je zmniejszam ;D

      Usuń