poniedziałek, 19 listopada 2012

Pierwsza rocznica bloga!

Cześć! I to już pierwsza rocznica - Ja i już! Dziękuję wszystkim! :)

Liczba obserwatorów - 17
Całkowita liczba wyświetleń bloga - 3983
Wiernych komentatorów - 146 (z tym)
Miesiąc szczytu - marzec 2012 (571 wyświetleń bloga)
Liczba postów -
Najpopularniejszy post - "Sierpniowo #25"
Najwięcej odwiedzin bloga z krajów :
-Polska
-Rosja
-Ameryka

Dziękuję bardzo :) A w pokoju dziewczyn wprowadziłam małą zmianę, i zapraszam na ich  magiczną sesję! :D Pierwszy rok.. Siedemnastu obserwatorów - fajnie, fajnie ;) Już bladego pojęcia nie mam , co tu pisać :D


Bonus z występu "Pięciolecie i Piętnastolecie LZA"



Zmiany! :)






Pólka (jeszcze nic nie ma, ale będzie :) )




Dziewczyny wylądowały na "innej planecie" .




Podczas robienia zdjęć ;>





C: Gdzie komisarz Ghoulia?!


C: Jeszcze nie wydostała się pani spod kopuły?! Pomogę!


G: Mną się nie przejmuj Pani porucznik, najpierw musimy znaleźć sierżant Frankie!


F: Gdzie one są?!


G: Ha!

C: Co?!


G: Słyszałam .. Sierżant Frankie!


F: Ugłeh!


Jakieś czas później ..


C: Jesteśmy! Ale gdzie? Gdzie pani nas zaprowadziła?!


G: Nie wiem, i nie chce o tym nawet myśleć..





C: To chyba..  Skądś to miejsce znam..


F: To.. Wreszcie! Nasz dom!




Z kaczoszkiem :D


A teraz zdjęcia przy bestii :D
















Tadaaaaaaaaaaaam!

I jak się podoba? mam nadzieję, że będzie również druga rocznica!

Do zobaczenia, usłyszenia i napisania!

Ahoj!

4 komentarze:

  1. Wszystkiego Najlepszego z okazji rocznicy !

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat blogowania! Żebyś mi się nie poddała! :P
    Fajny ten Twój pies... Też chcę takiego.
    A no i... ćwiekiii! *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuj :D Miałam zdjęcie jak zjada mi lalkę, ale było rozmazane , to nie dałam :c

      Usuń