niedziela, 6 stycznia 2013

Polar

Cześć :) Uszyłam Frankie takie cóś a mianowicie polar. Nie będzie cały czas taki szary , bo zamierzam go ozdobić :) Plany zachowam w tajemnicy, bo chciałabym, żeby była to niespodzianka :> Postaram się także już częściej wrzucać posty. Raz w tygodniu a przynajmniej no.. Na dwa tygodnie w niektórych wypadkach . Więc zapraszam teraz do zdjęć :3




Się nie obróciło :c



Nie miałam pojęcia jaką zrobić Frankie fryzurę. Ostatecznie zdecydowałam się na warkocz dobierany .



Jakość :C

Polarek zapinany jest na taką "klamerkę"



Może pojawi się taka jakaś ciągnąca się historyjka :)

Do do zobaczyska :)



4 komentarze:

  1. No widzisz! Jak mówiłam, praktyka czyni mistrza, więc nie waż mi się tu poddawać! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, wiem :D Już nigdy więcej poddawanek! :D

      Usuń
  2. Bardzo fajny :D Mam podobny żakiet :D czy jak to się nazywa :D

    OdpowiedzUsuń