sobota, 6 kwietnia 2013

Jaka ona jest cz. 4

Heeeej. Kolejna część tego "Jaka ona jest" . A ten test.. Troszkę nie tak jak mało być..


G: Fajna sukienka, Frania!


F: Jaka? A no tak.. Dzięki Ghoul ;)


C: Haha.. Teraz to Frankie oczy będzie miała jak filiżanki. mam nową sukienkę, a ona nie. Mam dobrze pasek?


C: Witam DZIEWCZYNY. Świetna sukienka, prawda? 
Co?! STEIN!



G: Co ty tu jeszcze robisz? Nie starczyło Ci emocji? Przyszłaś po kolejną porcję ? A może chcesz nas przeprosić? Zabrać swoje ubrania i się wynieść? Tak myślałam..


C: Słuchaj Stein, doigrałaś się . Już po tobie.


*odpychając*
F: ZOSTAW MNIE W SPOKOJU!


C: Aaa! Oszczędź mi cierpienia , zostaw proszę . Już nie będę!


C: *dysząc* Boże, nie.


C: HAHHAHAH! ZEBHOR , JUŻ!



C: Poznajcie mojego chłopaka. Zebciu pokaż co potrafisz.


Z: DO BOOOOOOOJU!


G:  Frankie nie stój tak! Uciekamy!


F: Ghoulia, pomocy!

G: Chodź , szybko, bo nas dorwie!

No . Więc to jeszcze nie koniec. Trochę się musicie jeszcze pomęczyć ;)

Paaaa :)

4 komentarze: