wtorek, 24 stycznia 2012

Hah :D

Cześć :)) Właśnie piszę z  2 osobami :)) Kamcią i Madzią (♥) . I Kamilem :)) Nie , to nie ten :DD Oglądałam sobie Wszyscy kochają Romana :D  Kurde , zna ktoś przepis na gorącą czekoladę? ♥ I na betsach jestem ( < Best > ) . Nie wiem czy idę wgl. na Muppety , kazali mi wybierać między Muppetami a Basenem :D Znaczy Aqua Parkiem ... Jem sobie płatki na sucho , a mianowicie CHOCAPIC :D Kamo prosi mnie żebym  mu " zareklamowała konto na YT " . Jestem dobrą koleżanką :D A więc zalinkuję i opiszę, przynajmniej to zajmie mi posta xd  Oferował mi 5 zł :DDD Łapóweczka , łapóweczka :D Dziś kupiłam sobie stroik do gitary za 80 zł -.-" Ciamku , ciamku . Nie wiem co tu pisać :D Dobra , linkuję i opisuję jego konto .


Wspaniałe konto Kamosamo Yt. Wbijajcie , i oglądajcie cudowne filmiki ! To nie boli ( jedynie grzywna ACTA ) :D


                     KAMOSAMO




Pa :))

­ ­

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz