sobota, 28 stycznia 2012

Zdjęcia z wystawy ♥

Cześć , dziś byłam na wystawie kotów . Bardzo mi się podobało . Miałam zawieźć mojego kiciusia , ponieważ ma rodowód jest rasowy i spełnia wszystkie kryteria. Niestety jakoś zgłosiliśmy się za późno :)) Ale byłam bez mego kiciusia , i zrobiłam masę zdjęć :>> Wrzucę je , i dam może kilka opisów ras :))  Przepraszam , że niektóre focie są rozmazane , ale rozumiecie :)) Większość kotów na wystawie to Mine Coon'y . Kotków Perskich było tylko 5 , w tym tylko 1 biały , więc moja Suzi byłaby na wagę złota <3 Więc wrzucam zdjęcia . :33





Kot Brytyjski krótko sierstny  .





Mine Coon .


Plakat :>











Moje ulubione ♥ Kot brytyjski :>











Pers ♥




Tutaj oczekiwania na werdykt :>>



Karmy :d




Sfinks .



Mine Coon .




Mine Coon .





Cudowny Pers ♥








Ten sam Pers ♥



Jakiś bardzo ruchliwy :>>




Coś w stylu sfinksa .













A tutaj motylek , który się obudził w naszym domu .:))


Podobało wam się ? Mnie te kociaku uwiodły ♥


Pa ♥



3 komentarze:

  1. JEJ <3
    Su! A nie wiesz kiedy następna?
    A i te z jakby czarnymi lamami na pyszczkach to Ragdolle <3
    kocham te koty <3 :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz , nie wiem absolutnie. Ale na następną na pewno wiozę Suzankę<33

    OdpowiedzUsuń
  3. To zabieram się z tobą <3 :D

    OdpowiedzUsuń