piątek, 10 lutego 2012

40.

Cześć . Poprzedni post był naszym 40 postem :> Dziękuję za takie zainteresowanie i komentowanie ♥ Zdecydowałam się , że nie dam mu ( pocztą walentynkową ) tej walentynki, tylko zrobię nową. Na razie jestem chora, więc mam czas. Ha ! Ale na samym początku problemy - nie mam czerwonej kartki :D Że tata rusza w miasto dałam mu listę zakupów :pp Postanowiłam napisał mu w walentynce kawałek tekstu z piosenki i końcówkę moich słów :p

It's you, it's you, it's all for you
Everything I do
I tell you all the time
Heaven is a place on earth with you
Tell me all the things you want to do
It's better than I ever even knew
They say that the world was built for two
Only worth living if somebody is loving you .
I know that will come of it . Please only friendship .

I co o tym sądzicie ? Założę się że nie chciało się wam tego tłumaczyć samemu i włączyłyście (liście) wujaszka Google :> Haha :D Tekst z piosenki Lana Del Ray - Video Games . Jest przecudna ,cały czas jej słucham ♥ Everything I do ... Nanan . Zabiorę się pod wieczór za walentynkę, i napewno zrobię dla was EDITA . ♥ Więc do usłyszenia ♥

4 komentarze: