piątek, 17 lutego 2012

Dwór .

Cześć :3 Dziś byłam u dziewczyn , i chciałabym pokazać wam ile się u nich zmieniło ♥ Zrobiłam dwie historyjki, i pochwalę się moimi dziełami :) Jeansy , bardzo pasują Emily , więc będę głównie na to dawała :) Na początku pojawią się dziełka a na końcu historyjki :) Zrobiłam im hamak ♥ No i wielkie sorry za jakość. Mój aparat wariuje -.-

Łóżko , plus jeansy .



T-shirt i taki jakby sweterek :3


Agrafa <3


Jeansy Emily :*


Tutaj tak jakby całość .


W: <szept> Co to za kartki ?






F: Su. , kiedy wreszcie wyjdziemy na dwór ?
W: Jestem chora .


F: Ojej ! Czemu nam nic o tym nie powiedziałaś ? 
W: Bo wiedziałam , że tak zareagujecie :p


F: Ale żeby nam nic nie powiedzieć?



F: Po za tym ,pisałyśmy listy . Możesz je dostarczyć?



W: Te listy ? Frankie , skąd wiedziałaś , że Lola do nas dołączy ?
F: Cóż , to zasługa Watzita !


W: Watzzzzzzz. !

Jakiś czas później ...


W: Frankie , co robisz?




F: Myślę, bardzo tu ładnie ♥


F: Dostarczyłaś nasze listy ?
W: A co ja jestem ? Turbo dymo girl ?


E: No już dobrze , dziewczyny spokój !


E: Fakt ,jest tu pięknie , a co do Loli to świetnie ! Nareszcie będzie nas więcej ♥


F: Takk. !





Taki sweet focie :p

I jak?

Pa ♥

2 komentarze: