środa, 18 lipca 2012

Szafa

Cześć po raz 2! :3 Uhuh ♥ Pokażę wam szafę , jaką zrobiłam dla dziewczyn . Pomysł zaczerpnęłam z wspaniałego bloga M.S - Kto - moda ♥ Szafa nie jest jeszcze dokończona :l Ale obiecałam , i wrzucam zdjęcia ;3 Muszę dorobić obrazki na drzwiach i ułożyć ubrania :3 Tak więc, zachęcam do oglądania :3







Pudełeczko na dodatki :3


Rączki są za nisko , bo jak je malowałam to szafę trzymałam do góry dnem -.- 

jak się podoba? ;3 jeszcze raz dziękuję M.S za inspirację ,i pozwolenie "skopiowania" :D

pa :3

4 komentarze:

  1. szafa ma fajny kolor :) ja jak chcę zakryć podpórki dla półek , to maluję cały środek na jeden kolor :D fajnie wyszła :) pudełeczko wymiata ! mi się drzwi urwały od mojej :/ eh ... pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby ją pomalować zużyłam cały "kubeczek" farby :D Już myślałam , że mi na drzwi nie starczy . Dzięki ;3 haha , a pudełeczko ma krzywe krawędzie :D Ja miałam takie pudełko po jakichś nike'ach , w którym te "drzwi" były już na stałę doczepione do reszty ścianek :D

      Również pozdrawiam :3

      Usuń
  2. No fajna, fajna! :D E tam, rączkami się będziesz przejmować... Ważne, że efekt końcowy jest zadowalający ;)

    OdpowiedzUsuń