sobota, 25 sierpnia 2012

Sierpniowo #25

Heej :3 Dziś temat "szklanka" . Hahah, wymyśliłam coś dziwnego .. No ale ok :D Te wakacje zleciały jak jeden dzień.. Wcale ich nie czułam. Ale co z tego, jak i tak nie mogę temu zaradzić. 


G: Dziewczyny , pobawimy się?


F: W co ? Może.. Sobie powróżymy! 


C: Ale .. Żadna z nas potrafi wróżyć!


G: Ja potrafię, ja potrafię! Tylko potrzebuję magicznej filiżanki! A, i muszę się przebrać .. *szepcze* Jakie to niewygodne ..


G: O niebo lepiej .


C: Wercia proooooszę, załatwisz nam taką magiczną szklankę?

J: No dobra .. :>


F: No to zaczynamy wreszcie?


G: Najpierw powróżę Cu!
C: Mi? Oo!



G: Czary mary , hokus pokus ..


G: Będziesz podróżowała po Europie!


G: A ty Frankie po całym świecie! *-*

F: Woooooow! *-* Mów co dalej! Ale niezwykła szklanka..



I tak sobie wróżyły ...

Paa :3

6 komentarzy: