środa, 1 sierpnia 2012

Szafa :>

Cześć :) Nareszcie się zebrałam w garść, i dodam tego posta :D Przez ostatnie 5 dni byłam na Mazurach. Było świetnie ♥ Dziś wrzucę kilka zdjęć tej smętnej szafy :D Przepraszam za jakość zdjęć, ale nie miałam dobrego oświetlenia . Szóstego wyjeżdżam do Ustki na 2 tygodnie. Przez ten czas posty niestety nie będą się pojawiały :c Dacie radę c; Na Mazury wzięłam dziewczyny, ale nie miałam ani jednej wolnej chwili ,żeby porobić im jakiekolwiek zdjęcia . Do tego dodam jakiegoś beznadziejnego stop motiona. Próbowałam też zrobić OOAKA , ale dopiero podczas malowania zrozumiałam, że mam zepsutą farbę-.- A poza tym wszystkim mam remont -.-Zostawiam was ze zdjęciami c;



C: Kiedy to się skończy?!




Z tej lalki robiłam OOAKA .



Starłam już jedno oko :p


A tu podczas drogi na Mazury. Jedyne zdjęcie, które tak zrobiłam .


A tak wygląda szafa teraz :)






Coś mi się ewidentnie stało z drukarką / tuszem O_o



Pa :3



4 komentarze:

  1. Fajna ta szafaaa :D
    Co do stopmotiona, to uważam, że ustawiłaś za krótki czas wyświetlania, bo cholernie szybko przeskakuje :P Ale ogólnie to wszystko fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie wiem ;/ A jak byl wolniejszy o 10 to juz bylo takie ślamciu ślamciu :D

      Usuń
  2. Fajna szafa :). I animacja nawet fajna :D.

    OdpowiedzUsuń