sobota, 15 czerwca 2013

Szafeczka?

Heeej! Ostatnio ... Ha, ostatnio! Jakieś 2 miesiące temu zrobiłam dziewczynom szafeczkę .. :D Jakoś mi nie pasowała bo za mała w wgl. a w końcu ją pokażę. Myślę, że przeżyjecie :D No i na końcu taki mały bonus w postaci zdjęć mojego prezentu od brata ♥

Na początek Ghoul - po raz drugi z rzędu 





Nie wiem jak mi sie udało to, ze stoi w takiej fajnej pozycji ale nie mam nic przeciwko temu ^^











Aparat z czekolady ♥
Może na zdjęciach tego za bardzo nie widać ale są tam wszystkie szczegóły ♥  Nawet ząbki wokół obiektywu! Tralala, rzygam tęczą :D





A to zadanie od Euphie będzie póżnieej :D

Paaaaaa :*



5 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem, jaką ma datę ważności ten aparat ^^ Świetny ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ghoulia wygląda pięknie na drugim zdjęciu od góry !
    Mmm aparat , smakowy !!! ;D

    OdpowiedzUsuń