środa, 19 czerwca 2013

Las

Cześć :) No i wreszcie wybrałam się do lasu!
Uszyłam Frankie taką superbeznadziejną sukienkę :D No, ale jest. 
Frania wygląda w lecie bajecznie, bo jest zielona :D Myślę, że Ghoulia też by fajnie wyglądała. 
No, ale. Trochę zrobiłam efektów.
Strasznie mnie pociachały komary. Normalnie mam spuchniętą nogę! Ale czego nie robi się dla zdjęć? :p
No, zdjęcia trochę mało udane, bo myślałam, że komary mnie zeżrą i robiłam wszystko w pośpiechu ...
Wybaczcie! :D
Następnym razem będzie lepiej. Będzie o wiele więcej tych lasowych sesji...





To kocham! *-*







Jakiś piesek :D












Z serii " W Creepersach przez świat" :D

Nie obróciło się :C




Moje kochane pole  i krzaki ♥


Wreszcie lub nie wreszcie (bo bardzo lubię deszcz i przytłaczającą pogodę) LATO ♥


Paaaaaaaaa ♥

7 komentarzy:

  1. Nice colour of the dress. I think I´m going to do dresses for my laguna as you do. See my bog and give your opinion...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice colour of the dress. See my blog and give your opinion.

    OdpowiedzUsuń
  3. "W creepersach przez świat"... No tak :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Robisz świetne zdjęcia! Widać, że blog do rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń