wtorek, 2 lipca 2013

Trawiasta plaża

Cześć!
No i nadeszły wakacje..
Jakoś nie wiem czemu ale w tym roku ich nie chciałam. Mając świadomość , że już nigdy nie zobaczę niektórych osób z 3 gimnazjum aż łezka w oku się kręciła ...
Ale jakoś to przeżyję :) W końcu za 3 lata to ja odejdę z mojej szkoły w której spędziłam do tej pory 8 lat. Do teraz to dobrze ponad połowę mojego życia! :D 
No dobra, koniec zwierzeń :D 
Zapraszam na dosyć słabe zdjęcia bo jakoś tak mnie wzięło.. Po raz kolejny Ghoul :D
No cóż poradzić na to, że ją wprost uwielbiam?
Jutro może na prawdziwej plaży z prawdziwego zdarzenia zobaczycie Cupidkę :) 

To... Trawiasta plaża!


Ale najpierw przepiękne chmurki ♥

Klikać w zdjęcia!


G: Jak miło przejść się na plażę w wakacyjny wieczór...
J: Ale Ty chyba nie myślisz, że Cię tam zaprowadzę, nie?
G: No jasne , że tak! Sama nie dojdę!
J: Na mnie nie licz. Nie chcę zostać pożarta przez komary.


G: No dobra, rozłożymy się na trawce.




Oczywiście towarzyszyła mi Selli :D



Ojeeeej ♥

Paa :)

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Chcesz żeby zjadł Ci co popadnie? ^^
      Jest słodki pomijając to, że zjadł mi rower, meble i na początku sikał wszędzie .
      Bierz! :D Chociaż nie wiem czy tak łatwo byłoby mi się rozstać z tymi przywitaniami po powrocie ze szkoły "Skok łapami na ramiona" to jest to!

      Usuń
  2. Fajne fotki, szczególnie spodobała mi się ta pierwsza z tą ''trawiastą plażą'' :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I like your doll and your dog! see my blog and give your opinion!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks ;)
      Can you give me a link to it? We are happy to watch;)

      Usuń