czwartek, 11 lipca 2013

Plaża

Cześć! :)
Wreszcie wybrałam się na plażę z prawdziwego zdarzenia :D
Przy okazji poszłam moją kochaną "uliczką" na której bez zdjęć też się nie obyło :)
I do teraz nie mogę uwierzyć, że udało mi się tam wytrzymać w ten skwar...
No cóż.. Ogólnie mówiąc uwielbiam swoją okolicę, która w lato jest jeszcze piękniejsza. 


Tak, wiem niektóre zdjęcia są tragiczne ;_;

A to moja ukochana ścieżka .




























Zdjęcia mogły być o wiele lepsze gdyby nie fakt, że strasznie się bałam tego, że Cu wpadnie mi do wody :D

Do następnego razu! :)

5 komentarzy:

  1. Ale fajnie masz, że mieszkasz nad morzem!:-) Też bym tak chciała....

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mieszkam nad morzem :D
    To tylko okolice Warszawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ło jej, pierwszy raz byłaś i już kocham? :).
    Ale prawda miejsce piękne :).

    OdpowiedzUsuń