niedziela, 11 sierpnia 2013

Ukraina ♥

Cześć, hej!
Chciałam wam pokazać moją ukochaną Ukrainę .
Moim celem był Berdyansk , a dokładniej Kosa Berdyanska :)
Ogólnie jest tam pięknie.
Od razu chciałam przeprosić za jakość niektórych zdjęć, bo zostały robiona w samochodzie, za szybą.




A właśnie tak u nich to się pisze .



Kijów ♥



Bogoduchiwskie - najpiękniejsze chyba tam miejsce !
Może dlatego, że mamy tam bardzo ale to bardzo stary domek..


A ten kościół właśnie w Bogoduchiwce wybudował jakiś gospodarz który z tego miejsca pochodził ^^
Nieźle , co? :D



Najpiękniejszy wschód jaki kiedykolwiek widziałam..



Dniepr 




Czasami trafiało się, że po obu stronach drogi ciągnęły się setki hektarów słoneczników ♥
Cudownie.


Mariupol - siódme najbardziej zanieczyszczone miejsce na Ukrainie ^^
Macie nawet taką ramkę z szyby :D




Właśnie tak tam wyglądają obozy dla dzieci..


No i Morze Azowskie ^^






Drapieżne mewy zżerające tosty T^T
Euphie, if you know, what I mean...








Ze specjalną dedykacją dla Euphie :D


Aqua Park o powierzchni 5-ciu hektarów ^^


Naliczyłam 15 zjeżdżalni + takie małe, dla dzieci :D


Nie wpuścili mnie tu! T^T
Bo mnie mam czternastu lat - blablablablabla



A to było samobójstwo... Jakieś 85 stopni w dół zjeżdżać ;_;









Tu te wszystkie miśki i lalki... Ech...
Były tak cholernie śliczne i piękne!










Stocznia Berdyansk







Jeden z ostatnich pomników Lenina






Dniepr przy Czerkasach . Już w drodze powrotnej.
Tak strasznie nie chciałam wracać....


Plus taki gratis.

No, mam nadzieję, że się podobało :)

Paaa ^^



10 komentarzy:

  1. Ty wstrętna, mała żmijo! xD
    Ładnie tam... Nie mogłaś skłamać, że masz te 14?
    Biedna Ghoulia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też Cię kocham :*
      A ja nie wiedziałam, że trzeba mieć 14! Jakbym wiedziała to jasne, że bym skłamała :D
      To jeszcze zdjęcie przed odejściem farby :D

      Usuń
  2. te robione zabawki cudne :3
    a co sie stalo monsterce w twarz :D?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia. Biedna Ghoulia ;)

    OdpowiedzUsuń