sobota, 10 sierpnia 2013

Zdolna Weronika + nominacja

Cześć!

Na początek chciałam serdecznie podziękować M.S'owi za nominację do 
"The Versatile Blogger Award Nominations" :)




A przy okazji pochwalić się tym jaka to ja jestem zdolna.
ZEPSUŁAM GHOULIĘ!
Tak, dokładnie moją najukochńszą Ghoulię Yelps. 
Została wrzucona do walizki a już po powrocie do domu , gdy ją wyjęłam zobaczyłam, że ma całą czarną twarz. Bóg wie co to jest ale wiem, że nie da się tego zmyć.
Nie pomógł ani zmywać do paznokci, ani moczenie całą noc w wodzie z  mydłem, ale tarcie szczoteczką. Dosłownie NIC. 
Może ma ktoś jakiś pomysł jak to coś zetrzeć? 
Błagam, pomóżcie.....

A teraz przechodzę do zadania z The Versatile Blogger Award Nominations

Każdy powinien wymienić 7 rzeczy , które lubi.
A także nominować 15 blogów z liczbą obserwatorów mniejszą niż 200.

A rzeczy które lubię :

1) Oczywiście lalkowanie! Bardzo lubię szyć i robić zdjęcia moim monsterkom. 

2) Jeździć na rowerze. Prawdę mówiąc "na rowerze spędzam całe wakacje" :D Co prawda mam tu u siebie jezioro , aqua park itd itd... Ale wolimy korzystać z możliwości jazdy na rowerze od godziny 6 to 22 :D 

3) Lubię jeździć na Ukrainę. Strasznie mili ludzie, fajna atmosfera . No i ... Jestem "pół krwi" Ukrainką :D Teraz się wam przyznaję :D Mam tam przyjaciół w Kijowie, Charkowie, Lwowie i Mariupolu - może właśnie z tego powodu tak bardzo chcę tam wracać.. Przy okazji chciałabym pozdrowić Daniela i Margo :D

4) Lubię horrory, duchy , straszne chatki i wszystko co z tym związane :D 

5)Słuchać muzyki. Bmth i te sprawy :D

6) Kocham czytać. Póki co moją ulubioną książką są "Tunele" . Tzn cała seria :D

7) Piszę książkę . Próbowałam już wiele razy.. Tylko ta idzie w dobrym kierunku - Pamiętnik Olgi :D
Mam jeszcze takie sześcio-kartkowe książki z pierwszej klasy typu "Przygody Robusi" xD Pamiętam jak jeszcze w pierwszej klasie chcieliśmy otworzyć własną bibliotekę i 90% klasy pisało swoje książki :D

A teraz nominuję blogi ;
Nie mam pojęcia czy 1 blog może być razy, więc jeśli jakieś się powtórzą to przepraszam :)


Dobra, ja lecę...

POMÓŻCIE MI Z GHOUL!






9 komentarzy:

  1. Bmth i te sprawy? Ciekawe co!
    (wybacz, musiałam ^^)
    Pomóc próbowałam, a wyszło na to, że tylko zaszkodziłam więc juz sie nie odzywam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * co jeszcze... Głupi telefon.

      Usuń
    2. Ptv + teraz podeślesz mi tytuły to może Askinsi?
      Dokładnie! Już się nie odzywaj! xD

      Chyba kochana autokorekta ! xD

      Usuń
  2. Dzięki za wyróżnienie :) A co do Ghoulii, poczytaj tutaj: http://www.dollsforum.propl.eu/przebarwienia-na-ciele-lalki-t1416.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :)
      Dziękuję za link! Mam nadzieję, że uratuje mi życie :D
      Jeszcze raz dziękuję :)

      Usuń
  3. a dobra juz wiem co sie jej stalo^^
    moze sprobuj jakims mocniejszym zmywaczem, ale musisz sie liczyc ze mejkap tez jej zejdzie lub moze kup magiczne gabki w rossmanie ^^
    dzieki za nominacje, ale narazie mi sie nie chceeee brac udzialu D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magiczne gąbki? Tzn to się tak nazywa? "Poprosze magiczne gąbki"? xD

      Usuń
  4. Serdecznie dziękuję za nominację, a co do twojej Ghoulii, to jeżeli zmywacz nie pomógł, to raczej nic nie pomoże ;( Kiedyś napisałam starej lalce na ciele wyraz i od razu po napisaniu dało się zmyć, ale jak na kilka minut ją zostawiłam z tym napisem to nawet zmywacz już nie pomógł :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze... Bo zmywacz zawsze był tym najlepszym i najskuteczniejszym rozwiązaniem. A teraz, jak już nawet zmywacz nie pomaga to mam wrażenie, że nie pomoże nic..

      Usuń