niedziela, 25 grudnia 2011

Cześć.

Cześć ♥ Jak minęły święta ? Co dostaliście ? Teraz wrzucę mieszaną dość sesję , bo będą na początek albo na koniec bombki itd. :> Zdjęcia nie są jakoś doskonałej jakości . Ale ujdą . A więc nie przynudzam . A no i lalka w czerwonej sukience to Emily .










F : Emi ! Wstawaj , Święty Mikołaj !
E : Ty wierzysz jeszcze ? Ojej. Prezenty !


E : Przepraszam . Ty otwórz pierwsza !
F : Dzięki ! To moja pierwsza gwiazdka !


F : Ojej. ! Plakat MH i Gumciuś !
E : Co to Gumciuś ? Zwierzak ? Ja dostałam Tukana i plakat wróżki !!!


F : Gumciuś to zwierzak . Ale Watzit będzie zazdrosny .  Myślę że lepiej będzie się czuł z tobą . Watzit będzie zazdrosny. 
E : Nnn... Naprawdę ?! Dziękuję !!! Kocham Cię Frankie !



F : Widzisz jak się gryzą ?! Proszę , weź go ☺
E : Dzięki ! Tuktuś będzie zadowolony z kolegi :)



E : Tak ! Wesołych Świąt !
F : Wesołych świąt Wercia :*
J : Dziękuję :* Nawzajem .!


J : Gdy wracałam spotkałam świętego Mikołaja :D



 

A to sesja Frankie z moim pamiętnikiem :)



A to moje ulubione bombki :*






Do zobaczenia !

Pa ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz