czwartek, 29 grudnia 2011

Uhuh.

Cześć ♥ Nareszcie się zebrałam żeby napisać . Tylko napisać . Dochodzi północ . Przed chwilą skończył się film pt. 'Wojna Światów 1 ' . Kocham ten film <33 Nie wiem czemu , ale za każdym razem gdy go oglądam mam nadzieję że nikt nie zginie :D Zmęczona jestem zmęczona . Właśnie leci ' HD w 3D ' . Takie przereklamowane cóś. Woow. Jedna osoba zgłosiła się do konkursu w moje księdze gości :/ Ostatnio coś mnie wena opuściła. Wszystkie zdjęcia wychodzą ... Żadnego jeszcze nie skopiowałam na kompa. To niedorzeczne . nawet nie wiem co :d Musze przeczytać w pustyni i  w puszczy i 3 tygodnie. Ma 257 stron -.-" Już więcej chyba nie mogli. Nie mam co robić , tylko czytać jakieś 'lektury' . Mam własne książki . FFFFFUUUUU !!!! Dobra , idę spać. Mam na głowie papiloty. Ciekawa jestem jak się wyśpię. Dobra , idę jest 00:05 . Nie chce mi się tu już siedzieć. Przed sylwestrem muszę się wyspać. W końcu mam po nim tylko jeden dzień do ocknięcia się i zapisania wszystkich pamiętników ! Rok 2012 zwita u nas niedługo.




Pa ♥

Dobranoc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz