środa, 21 grudnia 2011

Linkuss.

Cześć :) Weny nie mogę złapać , choć zrobiłam fajne zdjęcia . Wrzucę je :) Będzie duuużo . :) Na stardoll nie stać mnie na choinkę :D Więc ,muszę tu wkleić ten oto link : <a href="http://www.stardoll.com/en/" target="_blank">dress up</a> . No to wrzucam fotki :)





Frankie ( F ) : Aaa ! Słońce . To nawet ... Fajne !


F : Ale czad !


F : MademoiIselle Frankie :>

Ja : Oj Frankie :D


F : Próbuję się  nauczyć Francuskiego :) W sumie jest szansa że zabłysnę na wybiegach . Jednak muszę spróbować wszystkiego po kolei . Może ... projektowanie ?

Ja : To nie takie łatwe ! Spróbuj innych rzeczy !





F : Pensez-vous que cette photo a donné le portefeuille?
( Tłum. Jak myślisz , czy to zdjęcie nadało by się do portfolio ?  )

Ja :  Frankie , Ty masz dopiero 15 dni ! Jeszcze wiele rzeczy przed Tobą !







F. : W sumie , to masz rację . Zajmę się swoim makijażem :)


Ja : Tylko pamiętaj żeby naoliwić sobie śruby :>




F. : O Watzit :3 Choć do Mnie !

W. :  Mioow !


Uhuhu. 
Pa ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz