sobota, 2 marca 2013

Jaka ona jest?

Cześć :) Dzisiaj kilka zimowych zdjęć, i foto-story.













Tymczasem Cu siedziała niespokojnie rozmyślając ...


...a Ghoulia czytała .


G: Co Ci jest, Cu? Co się stało?


C: Co się stało?! Ty tego nie widzisz? ONA zajmuje się tylko Frankie. Nas już nie potrzebuje!




G: Nie dramatyzuj. Dała nam po prostu  czas na odpoczynek..


C: Odpoczynek?! I może mi jeszcze wmówisz, że Ci się to podoba?!



G: Nie mogę zaprzeczyć. Jest fajnie.. Ja i moje książki ♥ Może i trochę mi brakuje szycia i sesji, ale jest całkiem ok.



*ziewa*
G: Zdrzemnę się, w nocy czytałam i jestem...


I usnęła..



C: Po prostu BOSKO! Jeszcze się odwdzięczę tej całej Frankie.



C: Mam pomysł...



*krzycząc*
C: Jest! Wiem! HAHAHAH!


G: Boże, dziewczyno! Białej gorączki dostałaś czy co? Głowa mnie boli przez Ciebie uspokój się!



*szyderczo się śmiejąc*
C: Och, przepraszam, przepraszam.

Jaka naprawdę jest Cu, i co wymyśliła?

No, mam nadzieję , że się podobało :)


Paa :)

3 komentarze:

  1. Miłość do książek jest chyba zaraźliwa...:P
    Cu wygląda tak słodziutko, a tu taki mały diabełek :P No ciekawe, ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :)
      Chciałam zmienić ten stereotyp :D

      Usuń
  2. http://soapbubbleandunicorn.blogspot.com/ <--- będziesz obserwować Su ? Pls :)

    Pozdrawiam Gabi ;)

    OdpowiedzUsuń