czwartek, 9 maja 2013

Czarny łabędź

Cześć :) No i dziś przedstawiam wam mojego czarnego łabędzia.. Nie do końca zrobionego , ale fajnego :D Zrobię jej sukienkę i wgl.. No! I chcę jej pomalować włosy na czarno. Żeby była już serio Czarnym łabędziem. ;> Tylko, nie opłaca mi się kupować całej butelki farby takiej ludzkiej.. Bo ona nie jest przecież tania a całej tak czy siak nie wykorzystam .. Macie może inne sposoby na pomalowanie włosów na czarno? :p
No, tak więc przedstawiam wam mojego czarnego łabędzia - 
Ninę . :)






Bez zdjęcia psa by się nie obyło.. ;)








A tu takie porównanie jaka ona maleńka .. 






Na zdjęciach ona dziwnie wygląda.. Jakoś tak.. Nie wiem..  Za słodko? :D
I pomocy z tą farbą!

No, to czeeść!





6 komentarzy:

  1. Ładna:D piękne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm... Nie mam pojęcia jak inaczej zafarbowac jej włosy, ale szamponetka jest tańszą alternatywą farby do włosów. A przecież nie będziesz jej ich myła, więc się nie "spierze" :P
    Fajnie Ci to wyszło! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szamponetka to dobry pomysł, również farbowałam włosy lalce i wyszło bardzo dobrze. Jaką cudną masz przestrzeń, te drzewa, trawa... no coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, mam teraz pewność że dobrze wyjdzie :D Tylko muszę się zorientować, gdzie można ją kupić..
      Dziękuję :)

      Usuń