piątek, 10 maja 2013

Wywiad z lalkami

Heej :) Dziś w internecie znalazłam pomysł , żeby zrobić lalkom wywiad. Będzie zabawnie.. :D Pomysł znalazłam na blogu Persephone . Będzie troszkę długo , ale zachęcam do czytania :)



Tak, tak. To prawdziwe chmury i niebo! :D

1. Frankie
2.Ghoulia
3.C.A.Cupid

1. Numer jeden, jakie było twoje dzieciństwo?
F:  Poza tym , że tatko mnie skręcił z kawałków ciał innych ludzi i muszę co jakiś czas podłączać się do akumulatora  było w sumie fajnie..

2.Charakter numer trzy, gdybyś mógł cofnąć się w czasie i zmienić jedną rzecz to co by to było? 
C: Wróciłabym .. Do czasów, kiedy każdy wierzył w strzałę Amora, i wszyscy mnie uwielbiali!

G:  *Kaszlnięcie*
3.Numerze dwa, wolałbyś być nieśmiertelny I wiecznie nieszczęśliwy czy raczej wolałbyś żyć jak normalny śmiertelnik i mieć szczęśliwe życie?

G: No wiadomo , że żyć jak normalny śmiertelnik i być szczęśliwym.. Przecież przez to nieszczęście  byłoby ze mną słabo..

4. Powiedz, numerze trzy, jak dużo ważysz?

C:Ekhem, moje ciało jest idealne.. W sumie jako dama..
Dobra, ważę 100 g!

5. Byłeś kiedyś jednocześnie zakochany i straciłeś tę osobę numerze trzy? 

F:No jaśniutko ..  Nawet nie liczcie, że powiem wam kto to! U_U

6.  Charakterze jeden! Wyobraź sobie, że jesteś w domu towarowym kiedy koleś z nylonową pończochą na głowie wbiega do sklepu z pistoletem w dłoni stając się zagrożeniem dla wszystkich ludzi w budynku! Co zrobisz? Jak uratujesz tych wszystkich biednych ludziów…?... No chyba, że jesteś tchórzem! ( ////)

F: Niee! Na wszystkie kosmetyki świata! Zapewne byłabym w jakimś sklepie obuwniczym . Złapałabym za piętnastocentymetrową szpilke i wydziubałabym mu oko.. Nie no, żartuje przecież no!  Oczywiście, że zaczęłabym krzyczeć .. No, schowałabym się za jakąś półkę i czekała, aż ten gościu sobie pójdzie ..
C: *szeptem* Ja tam bym zgarniała wszystkie buty i uciekała..
G:Z kim ja się kumpluje? T-T

7.  Numerze dwa opowiedz mi swój najlepszy kawał z cyklu “przychodzi baba do lekarza…”

G: Nie jestem dobra w kawałach!
No ok… Tylko się nie śmiejcie! Zaraz, zaraz… To kawał, musicie się śmiać! Dobra..
Przychodzi baba z drutem w uchu a lekarz się pyta: 
- Co pani robi? - Słucham metalu


Mówiłam , że nie jestem dobra?

8. Kim jest jedna osoba bez której nie możesz żyć numerze jeden?
F: Jest taki jeden..

9. Hej numerze trzy powiedz mi swój sekret. Żebyś poczuł się lepiej zdradzę ci mój: Nie mam żadnych sekretów :_:

C: No dobra… Kiedyś uszyłam taką sukienkę.. Podobała mi się. Poszłam w niej Na imprezę.. I wszyscy zaczęli mnie wytykać paluchami i się śmiać.. Nikomu o tym nie mówiłam, bo potem się przeprowadziłam gdzie nikt mnie nie znał i nie chciałam sobie reputacji psuć.. Mam jeszcze gdzieś ją schowaną..

10Wszyscy: Jakiej muzyki słuchacie? Gracie na jakimś instrumencie? 

F: No… Rock. A grać? Lubię na nerwach ;)
G: No, metal, rock. Na niczym nie gram.. Jak mi coś skombinujesz to spróbuję ..
C: Niczego nie słucham, bo czasu nie mam. Na listy odpisywać muszę!

11. Jaka jest najbardziej irytująca rzecz na świecie, charakterze numer jeden?

F: Jaka? Taka, że popsułaś mi nogę i teraz nie mogę stać! Przez Ciebie! :CCC
Ja: No, sorry, to przypadkiem było!
12.Dokończ zdanie, numerze trzy: Sztuka jest…
C: …Czymś ciekawym..

13.Dokończ zdanie, numerze dwa: Ludzie są…
G: Ludziami?

13. Dokończ zdanie, numerze jeden: Wyobraźnia…
F: Nie ma granic!

14.Wszyscy: Który z was jest najbardziej towarzyski? Zamknięty? Zabawny? Śmierdzący ^_____^?

G: Zamknięta ? Ja.. Zabawna ? Ja… :D Frankie towarzyska , a nasza kochana Cu ŚMIERDZĄCA! :D Wybacz kotku, nienawidzę tych twoich słodziasznych perfum ..

C: No dzięki.  W pokoju sobie pogadamy, SMERFIE PIERDOŁO.

15. Szybko, numer dwa, wymyśl coś twórczego!!!
G: Lot Zombie w kartonie na Marsa?
C:  Cool story, BRO. Tell it again!

16.Jakie jest twoje ulubione słowo, numerze dwa?
G: Rajuśku?

17. Charakter jeden, jaka jest najdziwniejsza rzecz jaką potrafisz zrobić?

F: Ekhem.. Kiedyś przebiegłam 1 km . Na rękach!

C: Nie chwaliłaś się nigdy, Ciociu Pumbo!

18.Umiesz jakieś inne języki, numerze trzy?

C: No jaśniutko! Umiem język Cupidów..

G: To gadaj! :D
C: I tak nie zrozumiesz…

19.Jaka jest twoja narodowość, numerze dwa?
G: Ech.. Amerykanką jestem…

F: Jejuśku! Ameryka?

20.Wybierz, numerze jeden domowe jedzenie czy fast food?
F: Stwierdzam, że wolę domowe żaryłko . No wiecie, spaghetti i te sprawy *__________*

21.Co cię najbardziej przeraża, numerze trzy?

C: Tylko, dziewczyny! Nie użyjcie tego przeciwko mnie!
No.. Boję się.. Pająków :C

22. Pytanie do wszystkich. Twoja orientacja seksualna?
Możemy bez tego? To głupie..



No, to poznaliście bardziej moje lalki.. :D

Czeeeeść!





4 komentarze:

  1. Hahahaha, "smerfie pierdoło" :D Smerfy miały białe zęby? If you know what I mean...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wywiad ;) A co do mojego nagłówka, to bardzo dziękuję! Nie narysowałam go w żadnym programie, tylko ręcznie i następnie zeskanowałam.

    OdpowiedzUsuń