wtorek, 7 maja 2013

Fryzura

No hej  :) To słońce popędza mnie do działania! Tak zdjęcia mi się chce robić.. No , a poza tym zrobiłam Ghoulii nową fryzurę. Może nie różni się jakoś super bardzo od tamtej ale jest chyba lepsza.. No, i ma nową sukienkę, którą zresztą mogliście zobaczyć w zeszłym poście :) No dobra, paczajcie na zdjęcia i w nie klikajcie! :D














Ghoulia patrzyła sobie w niebo, a na co?


Ptaszka :D




Nie mogłam się oprzeć .. Znowu *-*


No , to by było dziś na tyle .. 

Czeeeeść :)





4 komentarze:

  1. No patrz, mieszkam tylko (jeszcze...) po drugiej stronie Warszawy a u mnie słońca nie ma :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz , a po tej drugiej stronie jest piękne :D

      Usuń
  2. hehe ;D wygląda świetnie ! uwielbiam Ghoulię <3

    OdpowiedzUsuń