poniedziałek, 18 czerwca 2012

Cierp ,jedz, i się śmiej.

Cześć . Nie mam już siły na nic . Miałam największą średnią w podstawówce z czym również szło to, że dostanę stypendium . Nic z tego. Moja 'przyjaciółka' poszła do pani ok angielskiego i powiedziała ,że chodzi na na jakieś zajęcia z Angielskiego i co? -,- Już ma oczywiście 6 -,-  A teraz toczy ze mną woję że jej czegoś zazdroszczę- okay .. Trzymajcie kciuki , żeby wypaliło, i żebym to ja właśnie dostała to stypendium . Tak się o nie starałam. Ale znając życie moja wychowawczyni się za mną wstawi ♥ i to ja będę górą ♥ Do zobaczenia . Napiszę, jak się rozwiąże c:



Pa ;3

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. o kogo chodzi ? duże te stypendium ? zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nieduże. Ale mi na nim zalezy . Bardzo , poniewaz to dla mnie takie coś , co nakręca mnie do działania :D Olke -,-

      Usuń