piątek, 1 czerwca 2012

Iphone,"kłótnia",łóżka

Hej :D Dziwny tytuł, wiem. Ale jeśli mam w nim zamieścić wszystko co tu będzie to myślę, że się udało. Tak więc. Zaczynam po kolei : mam Iphone'a 4S ♥♥ Właśnie nim zrobiłam sesję moich laleczek .Internet mam w nim za darmo, więc jest co robić . Drugie : Dziewczyny się w tym poście kłócą, ale nie wiadomo , czy Frankie wybaczy Cleo. Tak .. A konkretnie to Ghoul z Frankie . Zobaczycie sami, o co poszło . No, i skończyłam łóżka. Wyszły badziewnie, wiem. Już lepiej wyglądają bez tej ohydnej pościeli. Ale cóż, ujdzie. No to co tu jeszcze .. Dziś dzień dziecka ♥ Totalnie zapomniałam . Cóż, przechodzę do zdjęć robionych Iphonem 4S ♥





Stolik .



F: A może byś tak się przebrała , Cu?


C: No w sumie ..


G: Mamo! Nie w sumie, tylko na pewno !


C: Okok .


F: Możesz wziąć nasze ubrania c:


W: Miauu !
tłum: Właśnie!


C: Ojeeej ♥♥ Raj ♥
Ale dziewczyny, zamknijcie oczy , to będzie niespodzianka!


C: "Przyodziejmy coś na czas przymiarek" 


C: Może to ..


C: Będzie delikatnie, subtelnie  .. 


F,G: SKOŃCZ ! Oczy nas bolą .


C: Dobra, już dobra .


C: Taram !

( po sesji podcięłam ten długi rękawek i jest już ok)


F: Olśniewająco .


F: Warto było ? Idę na biurko.


F: EghUh .


F: CO TO MA ZNACZYĆ? GHOUL Z CLEO?


W tym samym czasie .

G: Może zróbmy Frani niespodziankę ! Za to , że nas tak miło przyjęła, za to że pożycza nam ubrania, za to jaka jest i za to .. Że jest. 


C: Tak, to wspaniały pomysł .!


*krzyczy*
F: GHOULIAAA !


F: *krzyczy* CO TO MA ZNACZYĆ? MÓWIŁAŚ, ŻE SKOŃCZYŁAŚ Z CLEO !


G: Ups. Nie powiedziałam Ci . Cleo się zmieniła wysłała mi list . Zaakceptowała nawet Melody. Podobno ta słodka normalska też jest RADowcem ! 


C: Gadajcie sobie same, ja się nie wtrącam .


C: Choć Watzitku, choć .


W: Miau !

To na tyle c: 

Pa  :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz