sobota, 2 czerwca 2012

Zabawa

Cześć c: Dziś zabawa. Zastanawiam się nad kupnem Tej oto dziewczyny : KLIK . Niezmiernie mi się podoba. jednak .. Cena. Cena mnie przeraża. Gdyby kosztowała tyle, ile moje Monsterki to z pewnością dawno temu bym ją miała . Dobrze, przejdźmy do zabawy :



Zostałam zaproszona do zabawy przez Emmę :3
Dziękuję bardzo :* 

No to zaczynamy ;) 

1. Twoje imię?
Weronika

2. W jakim mieszkasz województwie? 
Mazowieckim

3. Twój wiek.
12

4. Czym się zajmujesz? 
Zdjęcia, szkoła, taniec, gra na gitarze, spotkania z przyjaciółmi c: 

5. Najchętniej ubierasz się w...?
Kolorowe spodnie, bluzy, trampki, adidasy .

6. Zawsze masz w torebce.
Telefon, klucze, portfel

7. Jaki nosisz codzienny makijaż?
Nie maluję się

8. Ulubione danie.
Kocham spaghetti pizzę, pierożki i .. Zapiekane kartofle, zapiekankę, i makaron z serem :D 

9. Ulubiony kolor.
Zielony ♥

10. Znajomi cenią Cie za...
Nie wiem .. Poczucie humoru? Charakter ?

11. Perfekcjonistka czy bałaganiara?
Mój pokój jest zazwyczaj podmasakrowany lekko mówiąc. Jednak gdy wychodzę poza dom jestem "perfekcjonistką" .

12. Co chciałbyś w sobie zmienić?
Haha, nie wiem. Cóż , może nieco - naprawdę nieco wyższa bym chciała być :D Cóż .. Nie wiem doprawdy.

13. Ulubione zajęcia
Fotografia, szycie, projektowanie, gra na gitarze, filmy ,komputer, rower , pływanie, podróże.

14. Co jest charakterystyczne w Twoim wyglądzie? 
Pieprzyk na samym środku brody :D

15. Kogo zapraszasz do zabawy? 
Jeśli chcesz, czuj się zaproszony przeze mnie : )

Mam nadzieję, że będzie to zabawa, którą zabijecie nudy. 

Pa ^^

2 komentarze:

  1. O matko ale mnie tu dawno nie było O.O
    coś wywaliło mnie z obserwatorów i nie pokazywało postów, dla tego myślałam, że zawiesiłaś, a tu się okazuje, że ja nie jestem w obserwatorach o.O

    OdpowiedzUsuń