czwartek, 21 czerwca 2012

Teraz już.

Hej c: teraz już .. teraz to już ona ma większą średnią ode mnie . The end. Ale i tak idę w poczcie sztandarowym ^^ na chwilę obecną stypendium dostanie tylko jedna osoba z 6 klasy .. A ja sobie tutaj obżeram się żeluniami ♥ mmm. pojechałam sobie na rower , i oczywiście zaczęła się ulewa  . mam całe mokre buty, ubranie i włosy . -.- Ale no cóż .. Hmm.. Zapraszam również na naszego klasowego bloga , na którym piszę ja. Wszyscy z mojej klasy pomagają w  tekście ,zdjęciach i itp . jego adres to : Zawsze zwariowani . Jutro do szkoły jedziemy na rowerach ^^ o ile nie będzie tak jak dziś. Deszcz pokrzyżował nam plany, bo jechać to mieliśmy wgl. dziś! Jedzie ok.10 osob. ^^ Nie mogę się doczekać jutra. Ma być mgła, ale mgła mnie nie obchodzi. Byleby nie było deszczu . I z prognozy pogody wynika na to, że nie będzie . 



No i ja ^^

Pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz