wtorek, 10 kwietnia 2012

3

Cześć c: PRZEPRASZAM PRZEPRASZAM PRZEPRASZAM ! Nie wiem, jak to zrobiłam, że 3 dni nie postowałam . Cóż, niestety jutro idę do szkoły . Ale nie jest to pewne . Po lanym poniedziałku trochę przychorowałam, a teraz mam katar , i kaszle :c Ajajaj. Tak niesamowicie nie chce mi się iść do szkoły . A jeszcze dziś mamy gitarę -.-" Tak mi się nie chce iść, że .. Nie wiem jak wyrazić to słowami . Na stardoll jestem super-star co oznacza więcej możliwości . Dostałam 140 pieniążków, za co kupiłam sobie dużo rzeczy ( mam jeszcze 85!) . Dziś postanowiłam wkleić stardollową stylizację^^ Tak.. Kocham ją. Nie wiem , jak zrobiłam coś tak cudownego : O I to na spontanie :D Dziś naprawdę ,jest tak przepiękna pogoda. ♥ Przed chwilą " hasałam " po dworze z moim Owczarkiem Niemieckim . Piesek jest naprawę , przepiękny ale niesamowicie duży . Będzie jeszcze rosła, chociaż ma dopiero 6 miesięcy : O Co by tu jeszcze..W ten piątek ( o ile mi się uda) będę miała wersję plażową Frankie! Tak się cieszę ... Ale nie wiem, czy jeszcze ją zastanę w sklepie .. Cóż . Nie wiem, czy sobie wybaczę , to , że jej nie kupię ( jeżeli nastąpi taka sytuacja ) . Tak więc, wrzucam stylizację, i kończę c:



Jak się podoba?

Pa ^^

2 komentarze: