środa, 11 kwietnia 2012

Feel neon ♥

Cześć c: Dziś taki konkurs, i foto-story ♥ Taak. KONKURS polega na zrobieniu własnej stylizacji z kolorów neonowych ♥ Ma być wykonana w realu , oczywiście. Zdjęcia, lub linki do nich zamieszczajcie pod tym postem. Mam nadzieję, że weźmie w tym udział kilka osóbek . A nagrodą jest reklama bloga lub profilu w osobnej zakładce na miesiąc ! Dalej . Dziś mama szyje spódnice tiulowe z neonowych kolorów ♥ Wzięłam Ghoul , i zatopiłam się w mały wir fotografii . Będzie również historyjka o poznawaniu niektórych rzeczy , których Ghoulia nigdy nie widziała . Tak więc wrzucam , i mam nadzieję , że się spodoba ♥











Ghoulia oglądała sobie wszystko wokoło ...


Nagle zobaczyła miarkę.

G: Ykh ! Co to jest ? Czy to mi może coś zrobić ?


J: Nie ! To jest miarka . Widzisz te cyferki ? 


G: Aa! Czyli jeżeli chcę mieć 20 cm. to sobie biorę 20 i mam ? : O

J: Dokładnie tak c:


G: Ykh : O


G: Co to jest?  : O

J: Płyta Adele. W tle leci jej piosenka .:)



G: A czy ja bym mogła być taką Adele ?

J: Nie wiesz nawet, ile to wymaga pracy .




Dziwny "kwiatek" , który sobie zrobiłam :D



Tak więc, jeżeli nie rozumiecie czegoś dotyczącego konkursu piszcie w komentarzach c: A, no  i usunęłam to głupie wstukiwanie kodów c: Tak więc, możecie dodawać maasę komentarzy :D 

Do usłyszenia :*

PS. Na jutro czeka spóźniona sesja świąteczna c:

3 komentarze: