piątek, 13 kwietnia 2012

Leginsowo !

Cześć c: Wpadłam w szał leginsów.Moja ukochane monsterki już chodzą w tej części garderoby :D Leginsy Frani są bardziej dopracowane , i błyszczące .Ale Ghoulia ma za to tak bardzo obcisłe, że aż mam problem , jak je założyć :D No i małe foto-story. Ghoulia, dosyć... Bardzo się zmieniła. Ale to przez jej fryzurę♥



F: Tutaj trzeba coś zmienić ..

G: Wszystko, byle by szybko !


F: Uczeszemy ..


F: O!

G: Ale zrób coś z grzywką ! Jest upiorna :D


G: Jest ! Ale ja .. Chcę czegoś innego . Czegoś, czego jeszcze nie miałam .


F: Innego?


F: Ja się nie mieszam , ale może zrób sobie zwykły kucyk .


G: Wow ! Ty to Frania, masz pomysły !



Leginsy Ghoul .



A tu strój Frani .


Jak już mówiłam, są na leginsach błyszczące paseczki .


"Tunika"


I nie mogłam się oprzeć ♥♥♥

Tak więc do jutra : Myślę, że wymyślę jakąś foto-story czy coś w tym rodzaju c:

Pa :3

5 komentarzy: