sobota, 7 kwietnia 2012

Koszyczkowo .

Cześć:3 Właśnie wróciłam z kościoła . Koszyczek poświęcony, a teraz czekam tylko na poniedziałek c: Mmm. Będzie duże lanie, coś przeczuwam :D Dziewczynom znalazłam jakiś koszyczek . Jest trochę duży, ale dały radę . Niestety, ale musiałam skorzystać ze stojaków :c Nie lubię zdjęć na stojakach . Dziewczyny nie mogły utrzymać koszyczka . Ghoul normalnie ustała, ale Frania cały czas się przewalała . Tak więc , musiałam "postawić je do pionu " :D Chciałam wam życzyć również wesołych , miłych i ciepło spędzonych Świąt Wielkanocy . Jutro również pojawi się post, jednak nie zdradzę jego tematu. Sami się domyślicie . W poniedziałek również dodam posta . Każdy będzie wiedział o co chodzi, po same nazwy dni się zdradzają :D No cóż , wrzucam sesję( mam nadzieję , że jakość będzie lepsza niż wczoraj ) . Zobaczycie też mój koszyczek ♥









A to nowy strój mojej kochanej Emi. Pasuje nawet do  tapety :D

Tak więc, wesołych świąt , i do jutra :*

4 komentarze: