niedziela, 1 kwietnia 2012

Pierwszy .

Cześć. Dziś .. Będzie smutna wiadomość. Niestety . Odchodzę od was. Bloga .. Zostawię w winnych rękach . Nie mam czasu już pisać , i robić zdjęć . Tak więc. .. Żegnajcie . Dziękuję.
Prima Aprilis :D
Tak . Dziś dzień żartów i kłamstw :D Dziewczyny postanowiły się również zabawić ,i pooszukiwać :D Wszystkich żartów nie wrzucę, ale będzie tu jeden żart Ghuol :D Mama właśnie maluje dziewczynom tapetę ♥ Życzcie powodzenia ! Poza tym trzeba uszyć Ghoul nową pościel ! Taką.. Pasującą do tapety ... Poza tym .. Zrobimy mały remoncik :D Na żart nie miałam pomysłu , więc przepraaszam :D A tak wgl. to kupiłam sobie gazetkę monster high . Była tam bransoletka , która już mi się rozwaliła : O Mocne , Ci Chińczycy robią rzeczy -.- Teraz muszę myśleć , nad sposobem jej naprawy . Ha! Jest w środku konkurs na najlepsze życzenia dla Draculaury . Można wybierać między kilkoma rzeczami , jednak ja myślę nad Sweet 16 Frankie Stein , lub samochodem Draculaury . Franię już mam ... Więc nie wiem , doprawdy , nie wiem . Sądzę że wybiorę samochód .



Był już świt , i wszystkie dziewczyny się przeciągały .

F: Aaaauu.


G: Auuu. 


Nagle ,wzrok Ghuli zastygł .



F: Ty nie masz buta !


* poduszkopalm * ( U Yelpsów jest to rodzinne :D )

G: Wiesz, zauważyłam .


Nagle Ghoul zaczęła szmerać pod kołdrą .


G : PRIMA APRILIS , FRANIA !


To była przygoda. .. :D


A więc, ja myślę nad tym " x6 " lub tym " x2 " :>

Pa ^^


3 komentarze: