czwartek, 5 kwietnia 2012

Cóż.

Część .Mówię wprost . Nie jest fajnie . Dziś zabrali takiego pieska do schroniska. Nie chciałam tego.. No , ale co ja biedna poradzę . Teraz , ruszy wiosenna seria - " STYLIZACJE, I KREACJE" .Jutro pojawi się pierwszy post . Będzie to seria o ubraniach, które będą na topie tej wiosny. Mam nadzieję, że się spodoba ^^ Ubrania ( prawie wszystkie ) można zamawiać u mnie na mailu : w_er_a@wp.pl .  Ceny będę podawała na końcu postów. Cóż ... Dzisiejszy dzien spędziłam na sprzątaniu . Wrzucę kilka zdjęć przecudownego pieska, który musiał jechać do schroniska :c A więc, nie mam już jakoś siły pisać .



Przecudowna ,niezastąpiona , mądra, kochana ♥

Pa ♥

6 komentarzy:

  1. Jaka ona ślicznaaa ^ ^ Biedna.

    OdpowiedzUsuń
  2. O co chodzi z tymi ubraniami ??

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem , biedna :<<

    Będzie seria, i będę tak jakby pokazywała , jak ubierać się tej wiosny . Potem można będzie je kupować .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to będą ubrania twojej mamy czy ....??

    OdpowiedzUsuń
  5. Biedna psinka :( W moim bloku mieszkał kiedyś podobny pies... Szkoda, że trafił do schroniska :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak , mojej mamy.

    Tak. Nie mogę przeżyć takich sytuacji .

    OdpowiedzUsuń