wtorek, 17 kwietnia 2012

Lenistwo ..

Cześć c: Tak więc, dziś wstałam o 5 rano .. Ogarnęłam się, i wzięłam Ghoulie na parapet .. Było kilka zdjęć na mojej gitarze, i jedno z kociakiem . Ale co mi po tym, jak dziś nie chce mi się wrzucać zdjęć? A, co do mojej kochanej lalki, zamówienie zostało przyjęte, a lalka przyjedzie góra, za 8 dni . Ajajaj *_______* Wariuję . Zaraz wyjeżdżam, bo musze jeszcze załatwić jaką sprawę, i potem już na gitarę .  Martwi mnie tylko jedna kwestia . Z CZEGO ZROBIĘ ŁÓŻKO MOJEJ KOCHANEJ C****** ? Ajaj. Chociaż .. Mam już pewien pomysł . Dziś byłam w takim jednym miejscu , i kupiłam mojemu tacie ( niedługo ma urodziny ) takiego gołąbka z kamienia . Jest przecudowny . Zastanawiam się nad kupnem takiej niebieskiej szkatułki , ale po co takie takie coś? -.-" Może i się przyda . Tak więc,nie przeciągam i lecę .



Pa :3

10 komentarzy: