sobota, 31 marca 2012

Wygląd :3

Cześć :3 Znowu pada deszcz ... Teoretycznie nie powinno mnie tu być .Mam coś w  rodzaju szlabanu :x Ale Ciii. Jak wam sie podoba mój mowy wygląd bloga ? Wg. mnie jest przecudowny . Taki wiosenny . Chociaż tutaj mogę się poczuć wiosennie . Przecież w końcu pada deszcz, nie ma słońca i jest pochmurnie :/ Dziś się nie rozpiszę . Nie mam czasu , i jestem pod presją tego , że mama mnie zobaczy :D Czekam na komentarze dotyczące wyglądu bloga ^^ Więc lecę:*



Moje, moje zdjęcie . Zrobione jeszcze gdy świeciło słonko .. 

Pa *-*

4 komentarze:

  1. Ale , że co? Źle aż tak? :D Ty masz różowo , a ja zielono ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląd jest spoo tylko troche słabo ja osobiście widzę archwóm

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak , wiem . Ciężko to zobaczyć. Staram się coś zrobić. Ale łatwiej będzie przelecieć po wszystkich postach w tył :D

    OdpowiedzUsuń