sobota, 24 marca 2012

Ghoulia Yelps ♥

Cześć ♥ mam dla was cudowną wiadomość ♥ BĘDĘ MIAŁA GHOULIE YELPS ! Matko, tak się cieszę . Nie mogę powstrzymać uśmiechu na mojej twarzy ♥ Jest tak cudna. Na razie nie zdradze, jaka to wersja itd :) Ale jest cudna ! Jak ją dostanę, to wyprostuję jej włosy . Tradycyjnie - piszę z Klaudzią :DD Dziś dziewczynom zmieniam tapetę♥ Będzie tak cudowna . <3 Nie mogę normalnie już wytrzymać <3 Dziewczyny będą miały masę , zdjątek . A szczególnie w wakacje .  W każdym zakątku mojego miasteczka <3 O jeju ^^ Klaudia, życzę szybkiego załadowania zdjęć :DD  Tak poza tym , to zrobiłam dziewczynom z modeliny dwie filiżanki , pomarańczę i ciasteczka ♥ Musze tylko je zapiec  w piekarniku , i będzie cudownie :)) No to do usłyszenia <3



Pa <3

4 komentarze:

  1. Tak, już mam 5 i pół załadowanych! ^ ^
    Ghoulia będzie świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak ♥ Ale teraz, to ile masz?

    OdpowiedzUsuń
  3. CO to to gh...... coś tam ??

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest lalka ! Wpisz sobie w googlach . To córka Zombie :)

    OdpowiedzUsuń