niedziela, 18 marca 2012

Mega rozpis :D

Hej :>> Dziś( przynajmniej tak mi się wydaje ) trochę się rozpiszę ^^ Byłam z rodzicami na Marywilskiej na zakupach . Kupiłam sobie na występ białe trampki od New Age'a . Bardzo mi się podobają , tylko w układzie ciężko robi się w nich ślizg :p  Ale , poradzę sobie . Jakoś ... Kilka dni temu przyszły do nas stroje . Bardzo mi się podoba ♥ Tylko szalik troszkę drapie  w szyję :/ Bluzka jest bardzo żółta :D Nie widać tego tak bardzo na zdjęciach . Na koszulkach napisane jest : " I ♥ EFEKT " Skąd to ? Pisałam wcześniej , że tańczę w dwóch grupach . Nazwa zespołu tańca nowoczesnego to " EFEKT " . :) Wrzucam również sesję , o której wcześniej wspomniałam :3 Nosi nazwę( śmieszną , ale jak wolicie ) :
1. FRANKIE NA HAWAJACH 
2. FRANKIE NA PLAŻY 
Więc jak wolicie :p No i mam moje świeczki nareszcie ♥-♥ Tak pięknie pachną , że aż szkoda ich spalać <3 Nie rozpisałam się jednak jakoś bardzo , ale cóż .. Przynajmniej pisałam od rzeczy :D Więc zdjęcia trampek i mini Foto-story . ^.^


W: Mm ♥ Już jest cieplutko <3


W: Tak ! Zaraz będzie sesyjka na dworku ♥


F: Świetnieee <33


F: *marzy*


F: Gdyby tak zatopić się w piasku ♥


Tak wygląda cały strój :>


A to bluzka z szalikiem ( zdjęcie wykonane na manekinie mamy ) .


A to trampki :*


Są przecudnee ^^


A to dodatkowe sznurówki , do moich tramposzków ☺


Tak wyglądają na nich :>


A to moje wymarzone świeczki do abażurów :))

Pa ☺


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz