poniedziałek, 26 marca 2012

Zamówienie przyjęte !

Cześć :3 Dziś mama zamówiła moją Ghoul ! ja, i dziewczyny skaczemy z radości ! Jula będzie zadowolona, że trafi w moje ręce :D Niestety, jutro mam sprawdzian z  przyrody . Jakoś średnio się nauczyłam , bo mi sie nie chce ! No , co , mam spędzać caały dzień na nauce + dodatkowe zajęcia ? Mam dla siebie nawet  nie całą godzinę . Nie lubię tego stanu :c Popieram Madzię : Nie lubię poniedziałków ! Ten jednak nie zleciał mi aż tak tragicznie . Pierwszy raz chyba mieliśmy zajęcia przy drabinkach ♥ Więcej , więcej więcej ! Om om. Próbuję zająć się czymś, jednak wszystkie myśli kierują się na Ghoul . A cop do tego, to będzie ona u nie już jutro ! Tak niezmiernie się cieszę♥ Jeszcze zastanowię się , czy prostować jej włosy :p Jeżeli będą nie fajne - prostuję, jeżeli będą fajne - nie :D No nic, muszę już kończyć .


Pa ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz