niedziela, 25 marca 2012

Występ c:

Cześć c: Dziś miałam występ z zespołu ludowego . Było fajnie, jednak kiedy wróciłam do domu , baaardzo bolały mnie nogi :( Od razu wzięłam gorącą kąpiel i wszystko wróciło do normy. Tapeta dziewczyn jeszcze nie skończona :c Mam wczoraj nie miała czasu , i nie namalowała kwiatów . No i właśnie sobie trochę myślę, kiedy dojdzie do mnie Ghoulia, jeżeli zamówię ją w poniedziałek . A Ghoul , którą kupię będzie wyglądała tak :> Mi osobiście mi się podoba . Baardzo nawet. W  poniedziałek zamawiam  jak już mogliście się zorientować :pp  Cena jest bardzo mała . Nie zdradzę adresu aukcji .  Wiecie, jak wygląda więc , tyle wam starczy ♥ Nie mogę się doczekać pierwszej sesji . Jeżeli włosy Ghoul nie będą mi się podobały, to je wyprostuję gorącą wodą . Nawet z czajnika . Chociaż nie, jeżeli się stopią ? Nie wiem. Lepiej gorącą kranówą :p A więc kończę . Muszę się spakować , i już :P Więc do usłyszenia c:

Pa ♥ 

4 komentarze: