środa, 28 marca 2012

Sesyjka, i dzień^^

Cześć kochane :* Co robicie ? Ja sobie byłam na sesji z  Julią^^ Ale to ok. 15-16 godziny . Niestety sesja o 5 rano nie wypaliła . Może jutro , chociaż nie ... Jutro mam rekolekcje . Ale nie cieszę się tak mega bardzo . Ponieważ mamy jutro 2 angielskie i w piątek 2 angielskie :/ Na ogół język ten lubię, jednak nauczyciel jest trochę ostry, i każe dużo pisać . Ale , dajemy radę ^^ Namówiliśmy pana , aby jutro na drugiej lekcji moglibyśmy wyjść na dworek :> Ale mamy postawione 3 warunki . Na 1 lekcji będziemy bardzo dobrze pracowali , będzie ładna pogoda,  i pani dyrektor pozwoli ^^ Mam nadzieję , że wszystkie warunki się spełnią ♥ Pan czasami gra z nami w piłkę, ale rzadko to robi :/ Ja tradycyjnie zajmę moje miejsce na górze ławeczek , i będę plotkowała z dziewczynami :D Co by tu jeszcze. ..  Jeżeli będzie brzydka pogoda, to będziemy mieli możliwość rysowania na całej lekcji ♥ Om om om <3 Kocham rysować, więc mi to bardzo odpowiada . Osobiście wolałabym rysować . Ale no, zamiast lekcji byłoby fajnie rysować, albo plotować :D Na gitarze każda z dziewczyn była pytana, i zdobywałyśmy punkty . Ja miałam 17, Madzia 18, Oli 12 , a Klaudia jakoś bardzo mało . Wkleję świetnego besta , który mnie powalił . tak słodki , i piękny ♥ A więc to ten best <3 Hahha :D Co tam jeszcze? :3 Dziś sesji nie wklejam, bo mi się nie chce pół nocy czekać, żeby zdjęcia się załadowały :D No , więc na dziś to tyle .


PS. W piątek lub sobotę dziewczyny będą miały sesję w plenerze ( mojej okolicy ) .


Pa ♥-♥

2 komentarze:

  1. Pfff... U mnie nie wolno wychodzić na lekcjach na dwór... Jedynie z wuefistą -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej :c Ja zaraz lecę do szkoły. Nie wiem, nawet czy wyjdziemy. Nieładna pogoda :<

    OdpowiedzUsuń