wtorek, 27 marca 2012

Ghoul !

Cześć! Dziś dostałam moją ukochaną Ghoul ! Posta tego robie po raz 3 , bo za każdym razem ktoś wyłączał kompa -,-" Wszystkie zdjęcia trzeba załadować :c Ghoul jest przecudowna .Nie wyprostuję jej włosów, bo sś i tak przepiękne ♥ Nie chcę się rozpisywać , bo zdjęcia pokażą wszystko c:



G = Ghoulia 

G: Cześć :3 Ja jestem tu nowa :)


E: Cześć! 
F: Cześć , jak się nazywasz ? Ghoulia, tak ?


* szept * F: Weronika, mogę Cię na słówko ?


G: Ghoulia, Ghoulia . Czy coś zrobiłam ? D:


G: Może usiądę..


F: Czemu nie powiedziałaś, że będzie u nas jutro Ghoul ? Mogłam się przebrać. Poza tym , trzeba ją nawrócić na dobrą drogę, a nie na przyjaźń z Cleopatrą De Nile -,-

W: Nie martw się! Wszystko będzie dobrze , pomogę wam :)


E: Czyją jesteś córką Ghoulia, i jak można na Ciebie mówić ?

G: Julia, tak Julia . I jestem córką Zombie .


E : Dziewczyny , może zostańcie same , a ja zrobię kanapki :3


F: A więc ,co się dzieje w Salem ?
G: Wszyscy muszą uciekać. Ja przyjechałam  tutaj , więc czuję się bezpiecznie . Nie zamierzam wracać do Cleo i całej reszty. Zdradziła społeczność RAD-owców .


F: Przecież to straszne ! Jak można zdradzić swoją rodzinę ..
G: Nie wiem, i nie chcę już z nią mieć nic wspólnego .


F: A więc, witaj w domu ! ♥





Buty są na obcasie ♥


To jej  " Body-kąpielowe " :D


Jeden kolczyk jest  w  kształcie żeber .


Drugi to kwiatek .


Oczy są błyszczące *.*


A to okularki .


No i soczek mózgowy Ghoul .


Dynia :D


To mapa wyspy .


A to mapa z drugiej strony . 

A wiuęc ot wszystko na dizś . Musze iść , bo jutro muszę baardzo wcześnie wstać :3

Pa ♥

6 komentarzy:

  1. O raaaaaaany *__* Jaka ona śliczna! W każdym calu! :D A buciki śliczne :3 Jednak będzie stała :D Wiem doskonale jak się cieszysz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak ! No , radocha na całego ^____^ Jutro będzie pewnie indywidualna sesja, o 5 rano na dworze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha :D Cóż za poświęcenieee :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak . Nie mogę się doczekać :D Nie wiem czy wstanę :x

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję^^ Dziś nie wstałam na sesyjkę :D

    OdpowiedzUsuń