wtorek, 13 marca 2012

Gniazdko ♥


Cześć Kochane ;) Co robicie? Ja siedzę :D Muszę się szybciutko nauczyć nazw strun :D Jest to chyba tak : e , h , g , d , a , E . Nie jestem pewna :D Ale dobrze :p Więc znam :D Damy radę. Wyjaśniam tytuł . W bazie , ( ostatnio o niej pisałam ) znalazła moja koleżanka ( Kama ) gniazdko ptaków ! Jest tak słodkie . Niestety widziałam je tylko na zdjęciu :P Ale wiem , skąd jest . Widziałam tam takie słodkie pióreczka  . Mi się zdaje , że to pióra przepiórki . Ale nie jestem pewna :) Dziś może zrobię Danbusia :) Ale ... Jutro mam mega sprawdzian . A dokładnie poprawę -,- Muszę zostać w szkole zamiast wracać o 13.15 to wrócę o 14.55 -,- Babka od historii się na mnie uwzięła , i nie mogę nic z tym zrobić. Ciągle mi wstawia 2 lub 3. Wkurza mnie już. Tylko jedna osoba ma same 6 , albo 5. Jest to taki chłopiec ( -,- ) którego rodzice spotykają się z historyczką , i wgl. Kto wie , czy rodzice tego chłopaka nie dali historyczce łapówki ? Żałosne .. Na koniec, zamiast zdjęcia będzie film :) 



To takie coś :D

No to pa :*

2 komentarze:

  1. Kto robił ten filmik ?? O.o
    Bez urazy ale nie umieją robić zdjęć :!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale mnie nie urażasz :D Nie oglądałam tego filmiku nawet. Owszem ,nie umieją.

    OdpowiedzUsuń