poniedziałek, 19 marca 2012

:>>

Eloszka ^^ Mam nadzieję , że dziś troszeczkę napiszę:3 A więc pisałam dziś konkurs przyrodniczy . Nie był taki prosty . Jutro gitara , a ja nie umiem wcale linii melodycznej :c Akordy są banalne , jak dla mnie . Madziu, proszę przynieś mi na jutro Danbiego ♥-♥ Nie mogę się doczekać pierwszej sesji z nim <3 Jutro zapewne wyjdę z Franią na dworek ♥ Tak .. Będzie cudownie. Ale najpierw musze poprosić mamę, aby wzięła psinkę do domu , bo mi rozwali aparat :D Myślę sobie właśnie o pozach dziewczyn . Jutro muszę sobie wstać o 6.00 -,-" Szkoda . Pospałabym sobie tak do 9.00 c: Musze lecieć niestety :c Więc do usłyszenia jutro  , Moim Danbuśkiem ! Pamiętaj Madziu !


Pa ♥-♥

2 komentarze:

  1. Jaki on jest słodziachny... *.*
    I postaram się nie zapomnieć ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że Ci drukara zacina :c Weź na jutro , proszę !

    OdpowiedzUsuń