środa, 21 marca 2012

Oko :c

Dziś sobie wstałam , i poszłam do szkoły. Był dzień wiosny, więc były tylko 3 lekcje ^^  Wygraliśmy w konkursie na najlepszy strój  bo chłopaki byli przebrani za dziewczyny :D Ale teraz coś mi się stało z okiem . Miałam maskarę, i jak ją ścierałam , to wtarłam sobie mleczko :c A teraz mam na oku mgłę , i prawie nic dokładnie nie widzę :c Wiecie  , może jak na to zadziałać ? Płukałam już wodę , ale to pogorszyło tylko sprawę . Nie wiem , co mam robić :c Ale oczywiście , na tańce muszę jechać! D: Głupie . Nie wiem co pisać. .. Wczoraj , rozpisałam się bardzo , i dodałam zdjęcia , chciałam napisać "pa" i zresetował mi się komputer :CCC Więc zrezygnowałam . Nie dodawałam posta jeszcze raz. Chciałam się pochwalić , bo wczoraj wstałam o 5.50 i potem ok. 6.30 wyszłam na dwór , żeby zrobić zdjęcia Frankie . Wyszły magicznie . Dziś ich nie wklejam ,bo nie chce mi się czekać , aż się załadują . Jedno zdjęcie jest z napisem na szybie " Danbo " , ale niestety źle napisałam D: Nie wiem, co szczeliło mi do głowy napisać " Dunby " . Ale to nie jest jakiś wieelki błąd :D Więc, lecę . Musze oszczędzać oko . C:


Pa ♥-♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz